Wat is een goede Call To Action button?

De waarde van een juiste en voldoende zichtbare call to actions op een website worden vaak enorm onderschat. 
Hoe zorg je voor een juiste Call-To-Action en hoe implementeer je deze. Er is veel geschreven over de juiste opmaak en kleuren, natuurlijk gaan we uit van standaarden die gelden. Het kan zijn dat deze standaarden voor jou niet werken. Echter geldt dan de regel dat je het wel eerst moet kunnen testen om te bepalen of de afwijking die je bedenkt daadwerkelijk goed resultaat behaalt.

Lees verder

Bruggen slaan tussen online & Offline

Van oudsher zijn online en offline twee werelden die lastig met elkaar te verbinden zijn. Wat de invloed van online impressies op offline (winkel)gedrag is, is dan ook een vraag die lastig te beantwoorden is voor merken. Tot voor kort. Facebook introduceerde in het tweede en derde kwartaal van dit jaar twee oplossingen die antwoord bieden: store visit ads en offline events

Lees verder

AVG Ready Or Not?

 
 

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG, ook wel bekend onder de Engelse afkorting GDPR) treedt vanaf 25 mei 2018 in werking. De impact van deze Europese privacywet op het bedrijfsleven is al veel besproken, maar wat betekent dit nu precies voor marketeers en hun organisaties?

Lees verder